hamburgerMenu hamburgerMenu hamburgerMenu
mobile bg

Whitepaper: Bepaal de belangrijkste KPI's voor uw logistieke onderneming

Door de opkomst van informatietechnologie worden processen in de logistieke keten steeds meer geautomatiseerd en gedocumenteerd. Van het warehouse tot transport over de weg, via de lucht en over het water. Daarmee neemt ook het aantal bijbehorende gegevens toe en wordt het steeds lastiger om snel in kaart te brengen wat de prestaties zijn van uw processen.

Door de bomen het bos niet meer zien

Veel logistiek ondernemers missen het overzicht waarin resultaten van kritische prestatie indicatoren (KPI’s) direct visueel zichtbaar zijn. Het kost veel tijd om gegevens hier met weinig inspanning uit te halen en te interpreteren. Vaak gebeurt dit dan ook op verschillende momenten en staan de meeteenheden niet vast. Wilt u echter op korte termijn kunnen (bij)sturen? Op de lange termijn de kosten onder controle te houden of zelfs verlagen? En de kwaliteit van uw dienstverlening verbeteren? Dan is het belangrijk om inzicht te hebben in de prestaties van interne processen.

Wat zijn de belangrijkste KPI’s voor de logistieke sector?

Die vraag stellen meer bedrijven. Daarom hebben we de top 7 KPI’s voor u samengebracht in ons whitepaper.

*
*
*

Door verder te gaan, accepteer ik de gebruiksvoorwaarden van Elevate-IT en bevestig ik dat ik het Privacybeleid heb gelezen.