hamburgerMenu hamburgerMenu hamburgerMenu
mobile bg

Verhoog de efficiëntie in uw warehouse vanaf waar u maar wilt met het App Platform.

Zeker voor u als logistiek dienstverlener vinden de werkzaamheden vandaag de dag niet standaard meer op kantoor plaats. Tegelijkertijd wordt er wel van u verwacht dat u op ieder moment actie kan ondernemen voor uw klanten en opdrachtgevers. U streeft uiteraard naar uiterste efficiëntie en optimale communicatie, maar u kunt niet continu bezig zijn met het opvolgen van klantverzoeken. Wat nu als zij zelf bepaalde stappen konden ondernemen? Dan zijn zij sneller geholpen en houdt u tijd over voor andere taken.

De invulling van deze ‘wat als’ is ons mobiele App Platform. Met de app biedt u uw werknemers en uw logistieke partners toegang tot een selectief deel van uw processen. U bepaalt zelf wie wat kan zien, dus u houdt altijd de touwtjes in handen. Verhoog met het platform uw efficiëntie en kom uw klanten nog meer tegemoet.

Veel meer dan een applicatie

Het App Platform is één applicatiecentrum voor al uw mobiele apparaten. Het platform biedt meerdere functionaliteiten voor zowel uw logistieke onderneming, als uw klanten en opdrachtgevers. Zo kan het dienen als HTML5-scanner voor uw warehousemedewerkers, boek- of voorraadsysteem voor uw opdrachtgevers óf POD-app voor (externe) chauffeurs. Door de vele functionaliteiten is het platform veel meer dan een mobiele applicatie.

Ontdek wat het App Platform kan betekenen voor uw magazijn.
Verhoog de mogelijkheden voor uw logistieke partners

Met het App Platform vergroot u de servicemogelijkheden richting uw klanten en opdrachtgevers. Zij hoeven u niet meer te bellen om bijvoorbeeld een voorraad te reserveren, timeslots te boeken of chauffeurs vrij te houden. Dit doen zij gemakkelijk zelf via het App Platform vanaf elk wenselijk device. Daarnaast hebben chauffeurs – indien u dat wilt – toegang tot het platform. Na een afgeleverde bezorging kunnen zij de levering zelf bevestigen. Bovendien staan al deze handelingen direct in uw WMS.

Vergemakkelijk het werk van uw warehousemedewerkers met HTML5 Scanning

Wanneer uw warehousewerknemers werken met het App Platform, scannen en registreren zij direct met hun smartphone. Door het vertrouwde touchscreen en praktische drop-down menu’s is een kwaliteitscontrole in een mum van tijd gebeurd. En doordat scannen en registreren hand in hand gaan, staat de informatie direct in uw systeem. Hiermee helpt u uw personeel in het warehouse én op het kantoor.

Een altijd up-to-date platform, direct verbonden met uw WMS

Het App Platform is – net als alle andere Boltrics producten – continu in ontwikkeling op basis van branche brede input. Zo beschikt u altijd over de laatste technologieën, om zo uw (potentiële) klanten te voorzien in hun behoeften. Bovendien staat het direct in contact met uw WMS, waardoor dubbele registratie tot het verleden behoort. Een transactie op uw mobiele device is direct terug te zien in Microsoft Dynamics 365 Business Central.

De belangrijkste voordelen op een rij

  • Alle registratie vanuit één applicatie
  • Overal toegankelijk op elk device
  • Altijd up-to-date technologie
  • Verlaag de werkdruk op het kantoor
  • Vergroot uw klanttevredenheid
  • Verhoog de efficiëntie van uw personeel
  • Direct verbonden met uw WMS
  • Betaal naar gebruik