hamburgerMenu hamburgerMenu hamburgerMenu
mobile bg

CRM & logistiek dienstverlening

Wanneer u de logistieke diensten voor uw klanten verzorgt, dan komt daar veel meer bij kijken dan enkel het stroomlijnen van de processen. Het gaat grotendeels om de communicatie en het netwerk dat u heeft opgebouwd. Kost het u teveel tijd om de interactie en tariefafspraken met klanten en prospects vast te leggen? Hanteert elke collega een eigen manier om incidenten en klachten te registreren? Irriteert u zich eraan dat u de verkooppijplijn niet inzichtelijk kunt maken? En is het gokken wat de impact is van een marketingactiviteit?

Werk niet langer op uw onderbuikgevoel, en bouw op data. Want Microsoft Dynamics heeft een CRM-module waarmee u ook heel eenvoudig de interactie met klanten en prospects kunt beheren. Zo onderhoudt u heel gemakkelijk persoonlijk contact met uw klanten en prospects via verschillende kanalen, heeft u altijd inzicht in uw verkooppijplijn en realtime inzicht in de impact van marketinginvesteringen. Volg bijvoorbeeld een verkoopkans van “lead” tot “deal” en verbeter de efficiëntie van uw marketinginitiatieven met geïntegreerde verkoop- en marketingstatistieken.

Geniet van de mogelijkheden van CRM zónder de noodzaak van een aparte oplossing

Wanneer de communicatie met uw klanten sterk afhankelijk is van de data in uw ERP systeem, dan kan Microsoft Dynamics uitkomst bieden. Met de CRM-module – standaard beschikbaar in Microsoft Dynamics – beschikt u over inzicht én over de tools die u nodig heeft. En dat allemaal naadloos geïntegreerd met uw logistieke en financiële processen. Zo kunt u zich zonder moeite richten op uw kerntaak: zorgen voor een positieve klantervaring.

Reduceer de administratielast. Leg (tarief)afspraken vast in één systeem

De kans is groot dat u niet één vaste prijslijst heeft, maar voor elke opdrachtgever specifieke prijs- en kortingsafspraken. Voorkom dat er complexe integratietrajecten opgestart moeten worden om deze informatie aan elkaar te verbinden óf uw salesteam de administratie in verschillende systemen moet vastleggen. Breng alle data samen in Microsoft Dynamics 365 Business Central en realiseer één bron van waarheid. Minder administratie. Minder frustratie. Meer sales.